Original scientific paper
https://doi.org/10.5559/di.32.1.08
Pedagoške kompetencije i potrebe učitelja hrvatske nastave u inozemstvu: kvantitativna analiza
Renata Burai
; Academy of Fine Arts, University of Zagreb, Zagreb, Croatia
Rona Bušljeta Kardum
; Faculty of Croatian Studies, University of Zagreb, Zagreb, Croatia
Ksenija Klasnić
; Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Zagreb, Zagreb, Croatia
Abstract
Glavni je cilj ovoga rada bio ispitati je li formalno
obrazovanje učitelja dostatno za uspješno izvođenje hrvatske
nastave u inozemstvu (HNuI), a operacionaliziran je kroz
četiri izvedena istraživačka cilja. Eksplorativno presječno
istraživanje provedeno je metodom ankete, tehnikom online
anketiranja na 61 učitelju hrvatske nastave u inozemstvu u
17 država svijeta. Rezultati dobiveni ovim istraživanjem
upućuju na potrebu uvođenja posebnih programa za
usavršavanje učitelja koji žele raditi u HNuI.
Keywords
hrvatska nastava u inozemstvu; kompetencije; obrazovne potrebe učitelja; stručno usavršavanje
Hrčak ID:
296160
URI
Publication date:
30.3.2023.
Visits: 1.021 *