Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.5559/di.32.1.08
Pedagoške kompetencije i potrebe učitelja hrvatske nastave u inozemstvu: kvantitativna analiza
Renata Burai
; Akademija likovnih umjetnosti, Sveučilište u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Rona Bušljeta Kardum
; Fakultet hrvatskih studija, Sveučilište u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Ksenija Klasnić
; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Sažetak
Glavni je cilj ovoga rada bio ispitati je li formalno
obrazovanje učitelja dostatno za uspješno izvođenje hrvatske
nastave u inozemstvu (HNuI), a operacionaliziran je kroz
četiri izvedena istraživačka cilja. Eksplorativno presječno
istraživanje provedeno je metodom ankete, tehnikom online
anketiranja na 61 učitelju hrvatske nastave u inozemstvu u
17 država svijeta. Rezultati dobiveni ovim istraživanjem
upućuju na potrebu uvođenja posebnih programa za
usavršavanje učitelja koji žele raditi u HNuI.
Ključne riječi
hrvatska nastava u inozemstvu; kompetencije; obrazovne potrebe učitelja; stručno usavršavanje
Hrčak ID:
296160
URI
Datum izdavanja:
30.3.2023.
Posjeta: 1.021 *