Skip to the main content

Original scientific paper

https://doi.org/10.22522/cmr20170221

Rebranding kao elementarni dio korporativnog repozicioniranja i upravljanja ugledom – primjer Addiko banke

Igor Vukasović orcid id orcid.org/0000-0003-3997-1157 ; Addiko Bank, Croatia
Iva Ančić ; Addiko Bank, Croatia
Dora Starčević ; Edward Bernays College of Communication Management (student), Croatia


Full text: english pdf 484 Kb

page 8-28

downloads: 688

cite


Abstract

Ugled i robna marka dva su najvažnija, ako ne i najvažnija, korporativna dobra koja igraju značajnu ulogu u uspjehu ili propasti tvrtke. Brendovi imaju sposobnost utjecati na percepciju ljudi i stoga je upravljanje brendom i reputacijom više, puno više od pukog zanimljivog imena, pamtljivog slogana ili prepoznatljivog logotipa. Radi se o tome da budemo odani svojim korporativnim vrijednostima i da ostanemo relevantni za svoje klijente. S rebrandingom koji označava temeljnu promjenu za korporaciju, kako u pogledu načina na koji posluje tako i u načinu komunikacije, ovaj se rad usredotočuje na rebranding bivše Hypo Alpe-Adria-Bank u Addiko Bank, pri čemu je novi brend elementarni dio poslovne strategije. Cilj rada je pokazati da se razvojem uvjerljivog novog brenda banka opterećena prošlim imidžom može repozicionirati i ponovno postati održiv konkurent. Kako bi se dobio potpuni uvid, obavljene su fokus grupe, intervjui i radionice s menadžmentom, zaposlenicima i klijentima Banke. Na temelju rezultata istraživanja kreiran je i lansiran novi brend uz uspješan rebranding koji je pozitivno utjecao ne samo na korporativno repozicioniranje i reputaciju, već i na financijske rezultate u 2016. i 2017. godini.

Keywords

Hrčak ID:

191554

URI

https://hrcak.srce.hr/191554

Publication date:

28.12.2017.

Article data in other languages: english

Visits: 1.578 *