Skip to the main content

Preliminary communication

https://doi.org/10.22522/cmr20170225

Krizni menadžment u hotelskom poslovanju – uvid iz Hrvatske

Ivana Bilić orcid id orcid.org/0000-0002-9617-6611 ; Faculty of Economics, University of Split, Croatia
Smiljana Pivčević ; Faculty of Economics, University of Split, Croatia
Ana Čevra


Full text: english pdf 371 Kb

page 100-118

downloads: 3.222

cite


Abstract

Zbog brojnih posebnosti hotelskog poslovanja, osjetljivost ovog sektora na krizne situacije veća je u odnosu na druge gospodarske sektore. Međunarodni turizam i ugostiteljstvo kao ključni elementi turističke ponude izloženi su nizu kriza i katastrofa. Stoga koncept upravljanja kriznim situacijama mora imati značajnu ulogu u poslovanju turističkih poduzeća te se ovim pitanjem bavi ovaj rad. Započinje teorijskim okvirom koji daje pregled temeljnih odrednica turizma, koncepta krize i kriznog menadžmenta u međunarodnom turizmu te važnosti kriznog menadžmenta u hotelskom poslovanju. U empirijskom dijelu rada prikazani su rezultati istraživanja provedenog na uzorku od 59 hotela u Splitsko-dalmatinskoj županiji s ciljem dobivanja uvida u njihov pristup postupanju u kriznim situacijama.

Keywords

Hrčak ID:

191558

URI

https://hrcak.srce.hr/191558

Publication date:

28.12.2017.

Article data in other languages: english

Visits: 4.807 *