Preliminary communication
https://doi.org/10.22522/cmr20180129
Korporativna kulturna odgovornost i zajednička vrijednost u bankarskom sektoru. Eksplorativna studija u Italiji
Valentina Martino
; Department of Communication and Social Research, Sapienza University of Rome, Italy
Stefano Scarcella Prandstraller
; Department of Communication and Social Research, Sapienza University of Rome, Italy
Abstract
Ovaj rad ima za cilj istražiti nove trendove i strateške pristupe koje promiču talijanske banke u području korporativne kulturne odgovornosti i komunikacije. Utemeljeno na pristupu studija više slučajeva, istraživanje se usredotočuje na politike i operativne aktivnosti koje su u posljednjem desetljeću proveli neki od najinovativnijih igrača u području upravljanja korporativnom umjetnošću i komunikacije, promičući inovativnu logiku društvenog dijeljenja i angažman dionika oko umjetničkih zbirki, događaja i digitalnih platformi banaka.
Keywords
Hrčak ID:
204261
URI
Publication date:
30.7.2018.
Visits: 1.586 *