Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.22522/cmr20210164

Definiranje elemenata komunikacijske paradigme u visokom obrazovanju pod utjecajem društvenih medija: pregled literature

Tihana Babić orcid id orcid.org/0000-0002-9916-8828 ; Algebra University College, Zagreb, Croatia


Full text: english pdf 1.078 Kb

page 46-67

downloads: 382

cite


Abstract

Iako društveni mediji pružaju brojne mogućnosti za unapređenje nastavnog procesa, a današnji studenti ne poznaju svijet bez njih, i dalje je prisutan trend neprilagođenosti novim tehnologijama na visokim učilištima. Postojeća komunikacijska paradigma društvenih medija višedimenzionalna je, a time i složena te pokriva široko teorijsko i praktično područje. Glavni cilj ovog rada, temeljen na pregledu literature, jest pojmovno utemeljenje društvenih medija i njihova glavna obilježja; utvrditi opće elemente postojeće komunikacijske paradigme u visokom obrazovanju pod utjecajem društvenih medija, te identificirati nedostatke koji mogu poslužiti kao poticaj za buduća istraživanja usmjerena na holistički pristup promjeni komunikacijske paradigme u visokom obrazovanju pod utjecajem društvenih medija.

Keywords

komunikacijska paradigma; društveni mediji; više obrazovanje; učenicima

Hrčak ID:

261006

URI

https://hrcak.srce.hr/261006

Publication date:

27.7.2021.

Article data in other languages: english

Visits: 1.685 *