Review article
https://doi.org/10.22522/cmr20210164
Definiranje elemenata komunikacijske paradigme u visokom obrazovanju pod utjecajem društvenih medija: pregled literature
Tihana Babić
orcid.org/0000-0002-9916-8828
; Algebra University College, Zagreb, Croatia
Abstract
Iako društveni mediji pružaju brojne mogućnosti za unapređenje nastavnog procesa, a današnji studenti ne poznaju svijet bez njih, i dalje je prisutan trend neprilagođenosti novim tehnologijama na visokim učilištima. Postojeća komunikacijska paradigma društvenih medija višedimenzionalna je, a time i složena te pokriva široko teorijsko i praktično područje. Glavni cilj ovog rada, temeljen na pregledu literature, jest pojmovno utemeljenje društvenih medija i njihova glavna obilježja; utvrditi opće elemente postojeće komunikacijske paradigme u visokom obrazovanju pod utjecajem društvenih medija, te identificirati nedostatke koji mogu poslužiti kao poticaj za buduća istraživanja usmjerena na holistički pristup promjeni komunikacijske paradigme u visokom obrazovanju pod utjecajem društvenih medija.
Keywords
komunikacijska paradigma; društveni mediji; više obrazovanje; učenicima
Hrčak ID:
261006
URI
Publication date:
27.7.2021.
Visits: 1.757 *