Skip to the main content

Professional paper

Promocija mentalnog zdravlja u školama – programi socijalnog i emocionalnog učenja

Tanja Rizner orcid id orcid.org/0009-0009-8827-9336 ; Elementary school Ivana Rabljanina Rab, Banjol 10, Rab


Full text: croatian PDF 102 Kb

page 77-83

downloads: 250

cite


Abstract

Mogućnost razvoja emocionalne inteligencije, odnosno emocionalne pismenosti otvara vrata stvaranju niza programa za učenje i poticanje emocionalnog razvoja. Takvi programi danas zajednički predstavljaju okvir za socijalno i emocionalno učenje (SEU). Ono predstavlja kapacitet za prepoznavanje i ovladavanje emocijama, efikasnom rješavanju problema i ostvarivanju pozitivnih odnosa s drugima, kompetencija koje su očigledno esencijalne za sve učenike. Provedeni i evaluirani Program emocionalne pismenosti u jednoj otočnoj školi je dokazano utjecao na povećanje učeničkog poznavanja riječi koje imenuju emocije. A ta je mjera povezana s višom razinom samoprocjene altruizma i empatije te nižom razinom agresivnosti i depresivnosti kod djece prema nalazima u literaturi. Utječući na razvoj niza vještina, programi socijalnog i emocionalnog učenja predstavljaju i programe koji promiču mentalno zdravlje u školama.  

Keywords

emocionalna inteligencija,emocionalna pismenost,SEU,programi socijalnog i emocionalnog učenja,promocija mentalnog zdravlja

Hrčak ID:

297081

URI

https://hrcak.srce.hr/297081

Publication date:

7.4.2013.

Visits: 525 *