Stručni rad
Promocija mentalnog zdravlja u školama – programi socijalnog i emocionalnog učenja
Tanja Rizner
orcid.org/0009-0009-8827-9336
; Osnovna škola Ivana Rabljanina Rab, Banjol 10, Rab
Sažetak
Mogućnost razvoja emocionalne inteligencije, odnosno emocionalne pismenosti otvara vrata stvaranju niza programa za učenje i poticanje emocionalnog razvoja. Takvi programi danas zajednički predstavljaju okvir za socijalno i emocionalno učenje (SEU). Ono predstavlja kapacitet za prepoznavanje i ovladavanje emocijama, efikasnom rješavanju problema i ostvarivanju pozitivnih odnosa s drugima, kompetencija koje su očigledno esencijalne za sve učenike. Provedeni i evaluirani Program emocionalne pismenosti u jednoj otočnoj školi je dokazano utjecao na povećanje učeničkog poznavanja riječi koje imenuju emocije. A ta je mjera povezana s višom razinom samoprocjene altruizma i empatije te nižom razinom agresivnosti i depresivnosti kod djece prema nalazima u literaturi. Utječući na razvoj niza vještina, programi socijalnog i emocionalnog učenja predstavljaju i programe koji promiču mentalno zdravlje u školama.
Ključne riječi
Hrčak ID:
297081
URI
Datum izdavanja:
7.4.2013.
Posjeta: 525 *