Skip to the main content

Professional paper

HiSTEMory – neograničene mogućnosti korelacije Povijesti i Matematike

Jelena Červenjak Kmoniček orcid id orcid.org/0009-0009-9740-8857 ; Osnovna škola Dobriša Cesarić Osijek
Anita Čorak orcid id orcid.org/0009-0003-6622-631X ; Osnovna škola Dobriša Cesarić Osijek


Full text: croatian pdf 2.226 Kb

page 76-81

downloads: 170

cite


Abstract

U radu su autorice istaknule nekoliko svojih primjera korelacije nastave povijesti i nastave matematike, s posebnim osvrtom na organizaciju školskog događaja, znanstveno-povijesnog kampa HiSTEMory kao rezultata takve suradnje. Ukazuju i primjerom potvrđuju da je realizacijom takvoga događaja vrlo uspješno ostvarena zajednička suradnja među učenicima osnovnih škola, učiteljima povjesničarima i matematičarima, lokalnom zajednicom i drugim institucijama koje su prepoznale vrijednost ovakve ideje. Autorice navode primjere znanstveno-povijesnih radionica održanih na HiSTEMory-ju koje su potaknule učenike na sudjelovanje, edukaciju i dodatno istraživanje. Takva aktualizacija učenika u procesu učenja razvija brojne vještine kojima će uspješnije rješavati probleme, donositi odluke, formirati osobnost, razvijati interes za interkulturalizam, znanost, medijsku i financijsku pismenost i drugih vještina suvremenog čovjeka.

Keywords

korelacija predmeta; matematika; povijest; STEM; školski projekt

Hrčak ID:

299577

URI

https://hrcak.srce.hr/299577

Publication date:

1.12.2022.

Visits: 588 *