Skip to the main content

Preliminary communication

https://doi.org/10.17818/EMIP/2021/2.9

RAZLIKUJE LI SE KVALITETA DRUŠTVENIH MREŽA FACEBOOK I INSTAGRAM? PRIMJENA SNSQUAL MODELA

Suzana Marković ; Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
Sanja Raspor Janković ; Veleučilište u Rijeci
Matina Gjurašić orcid id orcid.org/0000-0002-0378-9022 ; Institut za turizam


Full text: english pdf 401 Kb

page 493-508

downloads: 577

cite


Abstract

Postoji niz istraživanja kvalitete usluga u online okruženju, ali su rijetka ona koja istražuju kvalitetu društvenih mreža. Stoga je ovo istraživanje usmjereno na mjerenje kvalitete društvenih mreža. Cilj je istražiti moguće razlike u percipiranoj kvaliteti društvenih mreža na primjeru Facebooka i Instagrama. Istraživanje uključuje prikupljanje primarnih podataka primjenom upitnika koji se temelji na SNSQUAL modelu, a koji su razvili Phillips et al. (2016). Istraživanje je provedeno na uzorku studenata preddiplomskih i diplomskih studija koji se redovito koriste društvenim mrežama. Prikupljeni podaci analiziraju se metodama deskriptivne i bivarijatne statističke analize. Rezultati pokazuju značajne razlike u 16 od ukupno 27 varijabli, što ukazuje da je kvaliteta društvene mreže Instagram ocijenjena značajno bolje u usporedbi s kvalitetom društvene mreže Facebook. Rezultati ovog istraživanja mogu pridonijeti razvoju izvrsnosti i poboljšanju usluge na društvenim mrežama.

Keywords

kvaliteta e-usluge; kvaliteta društvenih mreža; SNSQUAL model; mjerenje; bivarijatna analiza

Hrčak ID:

267138

URI

https://hrcak.srce.hr/267138

Publication date:

14.12.2021.

Article data in other languages: english

Visits: 1.650 *