Skip to the main content

Preliminary communication

ČIMBENICI KOJI UTJEČU NA UPORABU MOBILNOG BANKARSTVA U REPUBLICI KOSOVO

Gëzim Tosuni orcid id orcid.org/0000-0002-3319-584X ; University of Kadri Zeka – Gjilan and CERGE-EI Foundation Teaching Fellow, Faculty of Economics
Ibrahim Krasniqi ; Central Bank of Kosovo
Marina Dabić orcid id orcid.org/0000-0001-8374-9719 ; University of Zagreb, Department of International Economics


Full text: english pdf 981 Kb

page 329-355

downloads: 1.313

cite


Abstract

Ljudska civilizacija ušla je u novu fazu nazvanu informacijsko društvo (IS), koja podrazumijeva intenzivnu uporabu informacija u svim aktivnostima i znatno utječe na ekonomske i socijalne aspekte čovjekovog postojanja. IS omogućuje pristup neograničenim količinama informacija svojim članovima, pa stvara novu platformu za rad i stjecanje znanja. Također, stvara pozitivno okruženje za ekonomsku globalizaciju i bolju socijalnu koheziju. Iz perspektive financijskih usluga, IS pomaže u e-bankarstvu, koje je odrednica bankovnog modela poslovanja, posebice aspekta mobilne trgovine. Mobilno bankarstvo je grana e-bankarstva. Cilj istraživanja je procijeniti kako se mobilno bankarstvo primjenjuje u Republici Kosovo, te koliko se banke koriste ovim aspektom bankarskog poslovanja. Za potrebe rada provedeno je istraživanje i analizirani su rezultati.

Keywords

bankarstvo; e-bankarstvo; mobilno bankarstvo; bankarstvo na Kosovu; sigurnost u bankarstvu

Hrčak ID:

221038

URI

https://hrcak.srce.hr/221038

Publication date:

13.6.2019.

Article data in other languages: english

Visits: 2.295 *