Review article
https://doi.org/10.56321/ijmbs.9.14.26
PREMA KONCEPTUALNOM MODELU MJERENJA UTJECAJA INOVACIJE USLUGA NA POSLOVNI UČINAK2
Sipho Selatole Makgopa
; University of South Africa, Pretoria, South Africa
Abstract
Svrha ovog rada je razviti konceptualni model kojeg je moguće koristiti za mjerenje utjecaja inovacije usluga na poslovni učinak. Teorija adaptivne složenosti usvojena je kao sveobuhvatni teorijski fokus u ovom radu. Kako bi se postigao cilj istraživanja u radu, proveden je pregled literature prethodnih studija o utjecaju inovacije usluga na uspješnost poslovanja za razdoblje od 2010. do 2023. godine. U ovom se radu tvrdi da se ne smije zanemariti utjecaj okolišnih čimbenika na odnos između inovacije usluga i poslovne uspješnosti. U radu su prikazani budući smjerovi istraživanja.
Keywords
poslovni učinak; usluge; inovacija usluga; organizacija usluga; menadžment inovacija
Hrčak ID:
307467
URI
Publication date:
1.7.2023.
Visits: 652 *