Skip to the main content

Preliminary communication

https://doi.org/10.22598/pi-be/2023.17.2.37

MJERENJE NAMJERE POTROŠAČA DA KORISTE ŽELJEZNIČKI PRIJEVOZ KAO INDONEZIJSKI JAVNI PRIJEVOZ S REPUTACIJOM OSIGURANJA ZDRAVLJA

Nanang Jantan Jumeneng Parikesit orcid id orcid.org/0009-0001-0104-2873 ; Faculty of Economics and Business, Universitas Sebelas Maret, Surakarta, Indonesia
Catur Sugiarto ; Faculty of Economics and Business, Universitas Sebelas Maret, Surakarta, Indonesia


Full text: english pdf 744 Kb

page 38-54

downloads: 289

cite


Abstract

Cilj studije je utvrditi učinak zdravstvene svijesti i percepcije rizika na namjeru
korištenja željezničkog prijevoza tijekom izbijanja pandemije COVID-19, izravno ili
neizravno, kroz povjerenje potrošača u indonezijske željezničke usluge. Ovi čimbenici
dominantni su motiv putnika da koriste željeznički prijevoz; gdje je tijekom izbijanja
COVID-19, PT KAI kao jedino željezničko prijevozno poduzeće u Indoneziji bilo prisutno
kao javni prijevoz kojemu je prioritet zdravlje putnika. Očekuje se da će ovo istraživanje
pružiti informacije i dodatno znanje praktičarima, posebno upravi indonezijske tvrtke za
usluge željeznica, u vezi s dominantnim čimbenicima koji utječu na namjere korisnika
željezničkog prijevoza u izbijanju COVID-19 kako bi mogli odrediti pravu strategiju za
povećanje broj korisnika vlakova.

Keywords

epidemija covid-19; zdravstvena svijest; namjera korištenja; percepcija rizika; povjerenje.

Hrčak ID:

311070

URI

https://hrcak.srce.hr/311070

Publication date:

11.12.2023.

Article data in other languages: english

Visits: 743 *