Skip to the main content

Original scientific paper

Usporedba funkcija i uvjeta za predškolsko obrazovanje u državnim i šumskim vrtićima za vrijeme pandemije koronavirusa u Češkoj Republici i Danskoj

Andrea Kostrubová ; Department of Primary and Pre-Primary Education, Faculty of Education, Palacký University in Olomouc
Alena Srbená orcid id orcid.org/0000-0001-7237-0308 ; Department of Primary and Pre-Primary Education, Faculty of Education, Palacký University in Olomouc


Full text: english pdf 196 Kb

page 47-70

downloads: 68

cite


Abstract

U radu se predstavlja dio istraživanja provedenog u sklopu projekta „Posljedice pandemije koronavisirusa za odabrane funkcije i uvjete u predškolskom obrazovanju u kontekstu pripreme djece za početak obveznog obrazovanja u odabranim europskim zemljama“ na Učiteljskom fakultetu Sveučilišta Palacký u Olomoucu. Rad se bavi usporedbom Češke Republika i Danske u svrhu analize i usporedbe utjecaja protuepidemijskih mjera na uvjete i funkcije predškolskog obrazovanja u konvencionalnim i
šumskim vrtićima. U istraživanju je primijenjena metoda kvalitativne analize tekstualnog sadržaja i polustrukturiranih intervjua s odgojiteljima u vrtiću, nakon čega je slijedilo otvoreno kodiranje i formulacija analitičkih kategorija te njihova usporedba prema načelima komparativne pedagogije. Rezultati upućuju na to da je utjecaj protuepidemijskih mjera na predškolsko obrazovanje i razvoj predškolske djece u konvencionalnim i šumskim vrtićima varirao s obzirom na ostvarivanje funkcija predškolskog obrazovanja, kao i s obzirom na uvjete u kojima su šumski vrtići obrazovanje provodili za vrijeme pandemije koronavirusa.

Keywords

predškolska djeca, odgojitelji u vrtiću; funkcije i uvjeti za predškolsko obrazovanje; konvencionalni vrtić; šumski vrtić; protuepidemijske mjere; koronavirus

Hrčak ID:

309714

URI

https://hrcak.srce.hr/309714

Publication date:

6.11.2023.

Article data in other languages: english

Visits: 191 *