Review article
https://doi.org/10.22522/cmr20220185
Komunikacijske specifičnosti današnjice i odnosi s javnošću
Karlo Kanajet
orcid.org/0000-0002-5894-5416
; Faculty of Political Science of Zagreb University
Abstract
Ovaj rad bavi se komunikacijskim specifičnostima današnjice te načinom na koji utječu na rad praktičara odnosa s javnošću. U radu se prvo teorijski razrađuje odnos odnosa s javnošću i novinarstva. Unatoč prisutnom i ponekad potenciranom antagonizmu između odnosa s javnošću i novinarstva, ove su dvije profesije upućene jedna na drugu te oni koji se njima bave uvelike si mogu olakšati posao ukoliko se odluče na suradnju. Zatim se razrađuju komunikacija u digitalno doba, strategija i taktike te interna komunikacija. Moderna je komunikacija obilježena korištenjem specifičnog jezika i brzim promjenama. Kako bi se s takvim uvjetima znale nositi, organizacije kreiraju planove koji definiraju jasne strategije koje se provode putem taktika. Zaključuje se kako je pritom jedan od presudnih zadataka stvaranje zdrave radne atmosfere, pri čemu stručnjaci za odnose s javnošću kao komunikacijski agenti rade na uspostavljanju dijaloga.
Keywords
odnosi s javnošću, novinarstvo, digitalno doba, strategija, taktike, interna komunikacija
Hrčak ID:
306326
URI
Publication date:
28.6.2023.
Visits: 768 *