Skip to the main content

Preliminary communication

STAVOVI UČITELJA PRIMARNOG OBRAZOVANJA O RADU U KOMBINIRANIM ODJELJENJIMA

Stanko Cvjetićanin ; Faculty of Pedagogy in Sombor, University of Novi Sad, Serbia
Mirjana Segedinac ; Faculty of Sciences, University of Novi Sad, Serbia
Jasna Adamov ; Faculty of Sciences, University of Novi Sad, Serbia


Full text: english pdf 113 Kb

page 147-158

downloads: 847

cite


Abstract

U obrazovnom sustavu Srbije kombinirana odjeljenja imaju
bitnu ulogu, pogotovo u primanom obrazovanju. Kako bi ispunili obrazovne zadaće u kombiniranim odjeljenjima učitelji moraju posjedovati primjereno znanje, ali i vještine, kreativnost i visok stupanj motiviranosti. Cilj istraživanja bio je analizirati stavove učitelja u Srbiji o radu u kombiniranim odjeljenjima. Primijenjene su deskriptivne i statističke metode, dok su podaci prikupljeni terenskim
istraživanjem, akcijskim istraživanjem i kombiniranim tehnikama. U
istraživanju su sudjelovali učitelji iz Vojvodine. Prema defi niranim zadacima dizajniran je i primjenjen upitnik za učitelje. Rezultati pokazuju visok stupanj motiviranosti učitelja za rad u kombiniranim odjeljenjima, ali i nizak stupanj primjerene pripreme. Profesionalna obuka trebala bi se poboljšati kako bi učiteljima omogućila uspješno ostvarivanje obrazovnih potreba.

Keywords

kombinirana odjeljenja, učitelji; istraživanje

Hrčak ID:

28682

URI

https://hrcak.srce.hr/28682

Publication date:

25.6.2008.

Article data in other languages: english

Visits: 2.450 *