Skip to the main content

Preliminary communication

Percepcija hrvatskih potrošača o luksuznim markama

Doris Peručić orcid id orcid.org/0000-0003-1329-2666 ; Veleučilište Edward Bernays
Marina Leš orcid id orcid.org/0009-0003-5721-6873 ; Veleučilište Edward Bernays


Full text: croatian pdf 932 Kb

page 6-23

downloads: 353

cite


Abstract

Luksuz je povezan s percepcijom koju potrošači imaju o luksuznim markama. U radu se istražuje područje percepcije dimenzije vrijednosti luksuzne marke od strane hrvatskih potrošača. Provedeno je empirijsko istraživanje u listopadu 2021. godine na uzorku od 169 ispitanika s područja Republike Hrvatske. Anketni upitnik sastavljen je na temelju dosadašnjih istraživanja osobina luksuznih maraka koje utječu na percepciju potrošača o luksuznim markama i primijenjen na tržištu luksuznih proizvoda iz skupine odjeće, obuće, modnih dodataka i kozmetike. Rad daje pregled dimenzija percipirane vrijednosti luksuznih maraka za hrvatske potrošače, kriterija po kojima procjenjuju vrijednost luksuznih maraka i percepcije sastavnica luksuzne marke za proizvode kojima se upravlja poslovnim modelima luksuz, moda, premium i masstige. Rezultati istraživanja omogućuju bolje razumijevanje percipirane vrijednosti luksuznih maraka i mogu se koristiti za unaprjeđenje procesa upravljanja luksuznim markama.

Keywords

hrvatski potrošači, luksuzne marke, percipirana vrijednost, poslovni modeli upravljanja luksuznim markama

Hrčak ID:

311943

URI

https://hrcak.srce.hr/311943

Publication date:

21.12.2023.

Article data in other languages: english

Visits: 769 *