Skip to the main content

Professional paper

Marketing miks u borilačkim organizacijama

Bepo Žura orcid id orcid.org/0000-0003-3040-018X ; Veleučilište ASPIRA


Full text: croatian pdf 247 Kb

page 166-172

downloads: 192

cite


Abstract

Komercijalizacijom sporta, sportske organizacije sve više napora usredotočuju na unaprjeđenje svojih marketing aktivnosti kako bi bili što konkurentniji na sportskim tržištima te kako bi povećale šanse za poslovnim uspjehom. Rad analizira upotrebu marketing miksa unutar borilačkih sportskih organizacija. Cilj rada je predstaviti različita rješenja koja organizacije mogu primijeniti kako bi unaprijedili svoje marketing aktivnosti. Borilačke sportske organizacije kao i borilački sportovi u odnosu na popularnije sportove nemaju istu razinu medijske i sponzorske pokrivenosti što utječe na prepoznatljivost organizacija i sporta te njihovu mogućnost napredovanja u poslovanju. Definiranjem elemenata marketing miksa kod borilačkih organizacija, odnosno sportskih proizvoda, cijene, distribucije i promocije prezentiraju se mogući načini unaprjeđenja poslovanja organizacija na sportskom tržištu.

Keywords

marketing miks, komercijalizacija, sport, sportske organizacije

Hrčak ID:

311952

URI

https://hrcak.srce.hr/311952

Publication date:

21.12.2023.

Article data in other languages: english

Visits: 721 *