Skip to the main content

Professional paper

https://doi.org/10.46672/zsl.8.9.20

Jačanje tržišne pozicije kontinentalnog turizma konkurentnošću i održivošću – slučaj iz prakse

Marina Guzovski orcid id orcid.org/0000-0002-2365-503X ; Libertas International University, Zagreb, Croatia
Jasna Genzić orcid id orcid.org/0000-0001-9262-0685 ; Libertas International University, Zagreb, Croatia
Ines Pavlak ; Libertas International University, Zagreb, Croatia


Full text: croatian pdf 516 Kb

page 305-324

downloads: 317

cite


Abstract

Državama članicama Europske unije omogućeno je korištenje 1,824 milijarde eura temeljem
nacionalnih planova za oporavak i otpornost u svrhu ubrzanog gospodarskog oporavka
i ublažavanja posljedica pandemije te financiranja programa digitalne i zelene transformacije,
održivog razvoja i jačanja otpornosti na buduće krize. Hrvatska je u srpnju 2021.
godine usvojila „Nacionalni plan oporavka i otpornosti” za razdoblje od 2021. do 2026. godine
temeljen na strateškim dokumentima, programima i preporukama. U sektoru turizma
potpore su usmjerene na podizanje konkurentnosti ulaganjem u povećanje standarda i
stvaranjem proizvoda visoke vrijednosti te kvalitetom dodatne ponude smještajnih kapaciteta
u smjeru održivog, inovativnog, otpornog i konkurentnog turizma. U radu su analizirane
mjere jačanja konkurentne pozicije u području kontinentalnog turizma na primjeru
hotela u Bjelovarsko-bilogorskoj županiji.

Keywords

konkurentnost; održivost; tržišna pozicija; kontinentalni turizam; stvaranje vrijednosti

Hrčak ID:

312504

URI

https://hrcak.srce.hr/312504

Publication date:

28.12.2023.

Article data in other languages: english

Visits: 883 *