Original scientific paper
https://doi.org/10.21860/j.14.2.7
Studija slučaja kolegija o klasičnim pripovijetkama uz korištenje ChatGPT-a: usmjerenost na projekt o prepričavanju klasika
Myeoung-Hyun Lee
orcid.org/0009-0006-8655-2907
; Chung-Ang University Department of Korean language and literature
Ji-Woo Kim
orcid.org/0009-0006-7321-2532
; Chung-Ang University Department of Korean language and literature
Abstract
Studija proučava projekt „Prepričavanje klasičnih pripovijetki pomoću ChatGPT-a” koji provodi Odsjek za korejski jezik i književnost Sveučilišta Chung-Ang iz Koreje tijekom prvog semestra 2023. u sklopu kolegija Studije o pripovijedanju u klasičnoj književnosti. Projekt prepričavanja provodio se u etapama, od faze inicijacije do faza pripremanja, planiranja i izvedbe. Uz pomoć ChatGPT-a učenici su opetovano uspoređivali i revidirali svoje prvotne namjere s prijedlozima ChatGPT-a. Prilikom biranja, revidiranja i sintetiziranja priče ChatGPT-om učenici su stalno razmatrali narativni integritet i namjere tima (implementiranje teme). Tijekom ovog procesa povećalo se njihovo razumijevanje klasičnih korejskih pripovijetki i interes za njih. Ova je tvrdnja statistički provjerena provođenjem ankete Likertovom ljestvicom od 5 bodova i analizom rezultata, čime je statistički potvrđeno da je proces prepričavanja uz pomoć ChatGPT-a imao pozitivan utjecaj na razumijevanje i interes za klasične korejske pripovijetke. Da bismo nadoknadili ograničenja malog uzorka, proveli smo dubinski upitnik. Analizirali smo rezultate da potvrdimo učinke aktivnog sudjelovanja i samostalnog učenja, čime se produbilo razumijevanje klasičnih pripovijetki i stvorio suradnički odnos između učenika i ChatGPT-a. Međutim, ograničenja u korištenju ChatGPT-a prepoznata su kao netočnost njegovih podataka, odgovori koji nisu usklađeni s upitima učenika, kao nekreativni narativni prijedlozi ChatGPT-a i nedostatna sposobnost učenika u korištenju ChatGPT-a.
Keywords
ChatGPT; klasične korejske pripovijetke; prepričavanje; obrazovanje; samostalno učenje; interakcija između učenika i ChatGPT-a
Hrčak ID:
314485
URI
Publication date:
22.2.2024.
Visits: 967 *