Skip to the main content

Professional paper

PUSTOLOVINAMA DO „PAUKA PTIČARA” U PRODUŽENOM BORAVKU

Tina Jerkič ; Osnovna šola Dob


Full text: croatian pdf 848 Kb

page 28-39

downloads: 41

cite


Abstract

Produženi boravak u školi organiziran je nakon nastave i predstavlja vrijeme, odnosno dio dana koji učenicima pruža mogućnost prepuštanja njihovoj kreativnosti, mašti, istraživanju i igri, kako bi barem privremeno zaboravili svoje školske brige i obveze te se prepustili kreativnosti, mašti, istraživanju i igri. Da bi ovi sati bili što zanimljiviji i idejno, programski bogatiji, posvetili smo im posebnu pozornost i uključili nešto drugačije sadržaje. Svoje svakodnevne aktivnosti upotpunili smo šetnjom obližnjom Šumskom poučnom (edukativnom) stazom Šumberg, gdje smo pod stručnim vodstvom upoznavali prirodu, učili o životu u njenom prostranstvu, istraživali i znatiželjno promatrali. Društvo su nam pravila raskošna stabla, glodavci, ptice i razne životinjice među kojima su nam posebno ostali u sjećanju pauci i njihove mreže u koje su hvatali svoj plijen odnosno hranu. Učenici su postali pravi mali istraživači. Uživajući u svojoj pustolovini, upoznali smo se s pravilima ponašanja i postupanja u prirodi te zoološkom vrtu koji smo također posjetili. Oduševljenje među učenicima tijekom njihovog promatranja životinja bilo je neopisivo. Otkrili smo mnoštvo zanimljivih stvari i upoznali mnoge životinjske vrste, te spoznali glavne karakteristike nekih životinja. Posebnu pozornost posvetili smo pauku ptičaru, koji nam je dao ideju za stvaranje, a rezultat našeg kreativnog rada bio je finalni proizvod - pauk. Pauka kojeg smo izradili s veseljem smo pokazali svima u školi, a svoje znanje dopunili smo gledajući dokumentarni film o ovom zanimljivom malom biću i naučili lijepu pjesmicu o Nestašnom pauku.

Keywords

organizirani produženi boravak, projektni nastavni rad, uloga učitelja, grupni rad, izrada pauka, kreativnost (stvaralaštvo)

Hrčak ID:

314928

URI

https://hrcak.srce.hr/314928

Publication date:

1.8.2024.

Visits: 154 *