Skip to the main content

Professional paper

Međukulturalni dijalog u nastavi geografije

Irena Greblički ; OŠ braće Radića Školska 20, 10312 Kloštar Ivanić, Croatia


Full text: croatian pdf 857 Kb

page 55-61

downloads: 74

cite


Abstract

Nacionalni okvirni kurikulum geografiju svrstava u prirodoslovno i društveno-humanističko
područje što omogućava interdisciplinarni pristup mnogim temama. Predložene međupredmetne teme u kurikulumu (MZOŠ, 2010.) kao što su osobni i socijalni razvoj, zdravlje, sigurnost i zaštita okoliša, građanski odgoj, učiti kako učiti, uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije te poduzetništvo, mogu doprinjeti značajnijoj ulozi geografa, popularizaciji nastavnih sadržaja kod učenika, uz stjecanje trajnih znanja i vještina koja će upotrebljavati u životu. U nastavi geografije, a posebno u dodatnoj nastavi, pokušavam aktualne događaje, obljetnice, izložbe, natječaje raznih ustanova uključiti u nastavni proces i na taj ih način približiti učenicima. O suradnji s Delegacijom Europske komisije u Republici Hrvatskoj i Hrvatskim kartografskim društvom za Osnovnu školu braće Radića iz Kloštar
Ivanića čulo se izvan Hrvatske. Dobar glas pronio se susjednom Slovenijom, Danskom, Rusijom sve do Čilea. Kako? Pročitajte dalje i nadam se da će možda to biti dobar putokaz i ostalim geografima.

Keywords

međukulturalni dijalog; nastava geografije; Europska unija

Hrčak ID:

314984

URI

https://hrcak.srce.hr/314984

Publication date:

21.6.2011.

Visits: 303 *