Professional paper
STUDIJA SLUČAJA TIJEKOM PANDEMIJE COVID-19 U VIRTUALNOJ UČIONICI EDMODO
Vlasta Svalina
; Filozofski fakultet Osijek
Abstract
Sažetak: Nezaustavljiv razvoj tehnologije tijekom zadnjeg desetljeća je značajno promjenio našu svakodnevnicu pa time posljedično i metodički i didaktički pristup nastavnom procesu više nego ikada. Najvažniji čimbenici u prijenosu znanja i kompetencija su sami nastavnici koji direktno sudjeluju u samoj nastavi te stoga učenici trebaju inovativne i entuzijastične nastavnike koji će uvesti neophodne promjene a u nadi zadovoljenja potreba novih digitalnih generacija. Upravo to nudi primjena mobilne pedagogije odnosno učenja stranog jezika uz medije (engl. MALL= Mobile Assisted Language Learning). Mobilni telefoni su nastavnička pomagala za stjecanje znanja i kompetencija a dostupni su uvijek i u svakom trenutku. Cilj istraživanja bio je ispitati učeničke stavove za učenjem i poučavanjem putem pametnih telefona tijekom pandemije Covid-19. Prikupljeni podatci su bili u obliku upitnika sadržaja pitanja otvorenoga, zatvorenoga i kombiniranoga tipa te skale procjene zadanih tvrdnji, te polustrukturirani intervju s dvije učenice u jednoj strukovnoj školi i upitnik s nastavnikom stranog jezika. Postavljena su sljedeća istraživačka pitanja: Imaju li učenici mogućnost stalnog pristupa mobilnim uređajima te bežičnom internetu? Smatraju li ispitanici da će upotreba mobilnih aplikacija pomoći u savladavanju gradiva te hoće li povećati motivaciju za učenjem engleskoga jezika? Provedeno je istraživanje na uzorku od --- učenika srednje strukovne škole u dobi od 18 do19 godina. Posebice važan faktor je ispitati učeničku motivaciju kao dio onoga ponekad neprimjetnog u nastavnog procesu a to je dio skrivenog kurikuluma koji je neizostavno vrlo važan čimbenik u samoj suvremenoj kulturi škole.
Keywords
Hrčak ID:
316511
URI
Publication date:
1.8.2024.
Visits: 188 *