Original scientific paper
https://doi.org/10.32728/mo.18.1.2023.04
STAVOVI STUDENATA PREMA ZADATKU ČITANJA U POUČAVANJU ENGLESKOG JEZIKA STRUKE
Mladen Marinac
; Polytechnic of Rijeka, Croatia
Abstract
Cilj je ovoga rada analizirati aktivnost koja je provedena na kolegijima engleskog
jezika struke na jednoj visokoškolskoj ustanovi u Hrvatskoj. Svrha aktivnost je bila
trostruka: 1) potaknuti ekstenzivno čitanje, 2) poboljšati usvajanje vokabulara te (3)
promicati autonomno učenje. Ovaj rad daje nam uvid u odabir materijala za čitanje,
novog vokabulara (opći odnosno jezik struke) te statove prema ovomu zadataku
i njegova korisnost. Trideset i tri studenta poljoprivredne struke ispunili su sve
obaveze predviđene zadatkom. Njihovi odgovori otkrivaju nekoliko razloga za odabir
određenog teksta, naime, dostupnost knjige te tema čine se kao najčešće navedeni
razlozi. Naposlijetku, iako studenti ne cijene sve dijelove voga zadatka (npr. korištenje
rječnika, tehnologije), većina njih smatra zadatak zanimljivim i korisnim.
Keywords
čitanje, engleski jezik struke, engleski za poljoprivredu, stavovi, vokabular
Hrčak ID:
316580
URI
Publication date:
2.5.2024.
Visits: 668 *