Skip to the main content

Original scientific paper

https://doi.org/10.32728/mo.18.1.2023.04

STAVOVI STUDENATA PREMA ZADATKU ČITANJA U POUČAVANJU ENGLESKOG JEZIKA STRUKE

Mladen Marinac ; Polytechnic of Rijeka, Croatia


Full text: english pdf 127 Kb

page 75-90

downloads: 166

cite


Abstract

Cilj je ovoga rada analizirati aktivnost koja je provedena na kolegijima engleskog
jezika struke na jednoj visokoškolskoj ustanovi u Hrvatskoj. Svrha aktivnost je bila
trostruka: 1) potaknuti ekstenzivno čitanje, 2) poboljšati usvajanje vokabulara te (3)
promicati autonomno učenje. Ovaj rad daje nam uvid u odabir materijala za čitanje,
novog vokabulara (opći odnosno jezik struke) te statove prema ovomu zadataku
i njegova korisnost. Trideset i tri studenta poljoprivredne struke ispunili su sve
obaveze predviđene zadatkom. Njihovi odgovori otkrivaju nekoliko razloga za odabir
određenog teksta, naime, dostupnost knjige te tema čine se kao najčešće navedeni
razlozi. Naposlijetku, iako studenti ne cijene sve dijelove voga zadatka (npr. korištenje
rječnika, tehnologije), većina njih smatra zadatak zanimljivim i korisnim.

Keywords

čitanje, engleski jezik struke, engleski za poljoprivredu, stavovi, vokabular

Hrčak ID:

316580

URI

https://hrcak.srce.hr/316580

Publication date:

2.5.2024.

Article data in other languages: english

Visits: 668 *