Skip to the main content

Professional paper

https://doi.org/10.32728/mo.18.1.2023.06

PREPOZNAVANJE VRŠNJAČKOG NASILJA U ŠKOLI – IZAZOV ZA UČENIKE I UČITELJE

Katja Zobec ; Miklavž na Dravskem polju Primary school, Slovenia
Aljaž Hmelak ; Miklavž na Dravskem polju Primary school, Slovenia


Full text: english pdf 88 Kb

page 105-114

downloads: 35

cite


Abstract

Ovaj članak istražuje vršnjačko nasilje u školama, naglašavajući ulogu školske
kulture, učitelja i učenika u prepoznavanju i rješavanju ovog problema. Vršnjačko
nasilje se definira kao svaki oblik fizičkog, psihičkog, seksualnog, materijalnog
ili online nasilja pri kojem se dijete koje je meta nasilja osjeća ugroženo. U članku
se razlikuje izravno i neizravno vršnjačko nasilje, pri čemu se govori o fizičkoj i
verbalnoj agresiji. Ističe se ključna uloga učitelja u stvaranju sigurnog okruženja,
prepoznavanju znakova nasilja i provođenju preventivnih mjera. Članak naglašava
važnost sveobuhvatnog pristupa rješavanju problema, uključujući učenike, agresore i
promatrače uz promicanje kulture nulte tolerancije prema nasilju

Keywords

vršnjačko nasilje, učenik, učitelj, škola

Hrčak ID:

316582

URI

https://hrcak.srce.hr/316582

Publication date:

2.5.2024.

Article data in other languages: english

Visits: 124 *