Skip to the main content

Professional paper

Iz Erasmus+ mobilnosti u knjižnicu: unaprjeđenje rada s učenicima kroz nova iskustva i kompetencije u Poliklinici SUVAG Zagreb

Ivan Crnjac orcid id orcid.org/0000-0001-9083-6829 ; Poliklinika SUVAG *
Mirna Barač orcid id orcid.org/0009-0004-5070-4716 ; Poliklinika SUVAG *

* Corresponding author.


Full text: english pdf 310 Kb

versions

page 59-73

downloads: 13

cite


Abstract

Cilj. Ovaj rad ima za cilj predstaviti aktivnosti mobilnosti knjižničara i verbotonalne učiteljice unutar Erasmus+ programa, s fokusom na implementaciju novih kompetencija stečenih kroz mobilnosti u Osnovnoj školi Poliklinike za rehabilitaciju slušanja i govora SUVAG. Specifično, cilj je prikazati plan zajedničke suradnje u radu s učenicima kroz primjenu novih kompetencija, usmjeravajući se na biblioterapiju i vještine/strateške pristupe u suvremenom obrazovnom okruženju.
Dizajn. U radu će se analizirati proces mobilnosti knjižničara i verbotonalne učiteljice unutar Erasmus+ projekta u Poliklinici SUVAG, s posebnim naglaskom na edukaciju u području biblioterapije i strateških pristupa u suvremenom obrazovanju. Evaluacija će se provesti nakon završetka projekta radi utvrđivanja učinkovitosti pristupa i procesa.
Rezultati. Očekuje se da će implementacija novih pristupa u rad s učenicima, temeljenih na Erasmus+ mobilnostima, pružiti osnovu za uvođenje prilagođene biblioterapije za djecu s govorno-jezičnim poremećajima. Osim toga, očekuje se jačanje motivacije učenika, kao i poticanje kreativnosti.
Praktična primjena. Implementacija novih pristupa u radu s učenicima u Knjižnici Poliklinike SUVAG postat će integralni dio njezine uloge, pretvarajući je, ne samo u prostor za čitanje, već i platformu za poticanje emocionalnog i socijalnog razvoja djece.
Vrijednost rada. Vrijednost ovog rada leži u sinergiji između Erasmus+ mobilnosti, specifičnih potreba Poliklinike SUVAG i ciljeva suvremenog obrazovanja. Integrirani pristup podržava razvoj inkluzivnog okruženja te pruža kvalitetniju podršku učenicima, što će imati dugoročne koristi, ne samo za Knjižnicu Poliklinike SUVAG, već i za širu zajednicu učenika s govorno-jezičnim poremećajima.

Keywords

biblioterapija, djeca s govorno-jezičnim poremećajima, Erasmus+ mobilnosti, implementacija, knjižnica

Hrčak ID:

316713

URI

https://hrcak.srce.hr/316713

Publication date:

9.5.2024.

Article data in other languages: english

Visits: 50 *