Skip to the main content

Preliminary communication

https://doi.org/10.47960/2712-0457.2.5.41

MULTIMEDIJALNI SADRŽAJI U OBJAVAMA NOVINSKIH AGENCIJA

Ilija Musa ; University of Mostar, Mostar, Bosnia and Herzegovina
Monika Ćubela Savić orcid id orcid.org/0009-0006-5100-2964 ; University of Mostar, Mostar, Bosnia and Herzegovina
Ivan Ćubela ; University of Mostar, Mostar, Bosnia and Herzegovina


Full text: croatian pdf 259 Kb

page 41-47

downloads: 91

cite


Abstract

Suvremene medijske kuće razvojem medijske tehnologije sve češće svoje sadržaje objavljuju na različitim platformama. Razvijajući svoju osnovnu djelatnost, bilo da je radijska, televizijska ili tiskovna, djelatnost informiranja javnosti putem online medija prati razvoj i zahtjeve medijske publike. Uz korištenje klasičnih vidova informiranja putem objave tekstualnih i fotosadržaja, novinske agencije prateći trendove razvoja medija i svojih korisnika – medijskih kuća, sve veći naglasak stavljaju na razvoj multimedijalnih sadržaja kojima se u njihovim objavama javnosti s ciljem informiranja pružaju sadržaji obogaćeni zvučnim i videoobjavama, animacijama i simulacijama. U radu će se prikazati na koji način i koliko često novinske agencije upotrebljavaju različite forme objavljivanja, na koji način različiti elementi (tekst, foto i video) novinskoga objavljivanja funkcioniraju zajedno i koliko taj oblik konvergencije sadržaja utječe na doseg vijesti, odnosno preuzimanje u medijima.

Keywords

novinske agencije; novinarstvo; multimedijalni sadržaji; konvergencija; doseg vijesti.

Hrčak ID:

317020

URI

https://hrcak.srce.hr/317020

Publication date:

30.12.2023.

Visits: 235 *