Skip to the main content

Professional paper

Kako tehnika mindfulnessa djeluje na učenike

Karmen Porenta ; O.Š. Karla Destovnika- Kajuha, Jakčeva ulica 42, Ljubljana


Full text: croatian pdf 583 Kb

page 281-285

downloads: 51

cite


Abstract

Mindfulness (eng. Mindfulness-Based Cognitive Therapy – MBCT) je aspekt svijesti koji nastaje kroz usmjeravanje naše pažnje i pozornosti na određene misli, emocije ili stvari prisutne u sadašnjem trenutku, naša svijest na jedan trenutak doživi mindfulness, odnosno potpunu usredotočenost na određenu misao, emociju ili stvar. Prakticiranjem mindfulnessa postiže se stanje opuštenosti, stres se postupno eliminira, a koncentracija i fokus znatno su veći. Stvara se veći stupanj razumijevanja i suosjećanja sa sobom i vlastitim emocijama kao i s ljudima koji nas okružuju. Tehnika je učinkovita kod odraslih i djece. U članku ću opisati kako tehnike i vježbe utječe na učenike u školi.

Keywords

vježbe, tehnike, mindfulness, emocije, fokus, svjesnost

Hrčak ID:

319082

URI

https://hrcak.srce.hr/319082

Publication date:

1.8.2024.

Visits: 160 *