Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.46672/aet.10.1.1

UMJETNA INTELIGENCIJA, ESG INOVACIJE U TURIZMU I UPRAVLJANJE OSOBNIM PODACIMA: Kako digitalna ekonomija, adaptabilnost i održivost oblikuju budućnost

Natalija Parlov ; University of Zadar *
Nada Bašić ; 4DATA
Ive Botunac ; University of Rijeka

* Corresponding author.


Full text: croatian pdf 681 Kb

versions

page 3-30

downloads: 0

cite


Abstract

Digitalna ekonomija i evolucija turističkog sektora u artificial intelligence (AI) i environmental, social and governancekonceptu (ESG) predstavljaju ključne čimbenike koji oblikuju njegovu sadašnjost i budućnost, s osobitim naglaskom na onlinerezervacijske platforme. Ovaj rad istražuje kako napredak u digitalnim tehnologijama – umjetna inteligencija te integracija ESG principa u ponudu turističkih proizvoda – mogu utjecati na cjelokupni turistički sektor. Rad pruža deskriptivnu analizu primjera mogućeg korištenja AI tehnologija za unaprjeđenje održivosti, personalizaciju korisničkog iskustva (CX – customer experience) i optimizaciju operativnih procesa, kao i osvrt na ulogu ESG čimbenika u oblikovanju održivijih i odgovornijih turističkih praksi te deskriptivnu analizu trendova iz relevantnih svjetskih istraživanja vezanih za stavove o korištenju AI-ja u kreiranju, ponudi i promociji proizvoda.

Keywords

digitalna ekonomija, AI, ESG, digitalna transformacija, turizam, održivost, društvena odgovornost

Hrčak ID:

319571

URI

https://hrcak.srce.hr/319571

Publication date:

14.6.2024.

Visits: 0 *