Skip to the main content

Original scientific paper

CJELOŽIVOTNO UČENJE I PROMJENE U ŠKOLOVANJU

Nikola Pastuovi.


Full text: croatian pdf 108 Kb

page 253-267

downloads: 13.635

cite


Abstract

U radu se opisuje koncept cjeloživotnog učenja i njegov razvoj
tijekom druge polovine dvadesetog stoljeća. Navode se značenja drugih srodnih koncepata kao što su kontinuirano obrazovanje, permanentno obrazovanje i povratno obrazovanje. Posebno se prikazuju pojedini oblici cjeloživotnog učenja – formalno obrazovanje, neformalno obrazovanje, informalno obrazovanje i iskustveno učenje – s pomoću kojih se ostvaruje koncept cjeloživotnog učenja. Prikazuju se glavne konceptualne implikacije cjeloživotnog učenja na promjenu razumijevanja obrazovanja kao školovanja i tradicionalnog shvaćanja da je obrazovanje namijenjeno samo djeci i mladima. Navode se i obrazlažu kvantitativne i kvalitativne promjene u osnovnom i srednjem školstvu
koje su u funkciji realizacije koncepcije cjeloživotnog učenja.

Keywords

cjeloživotno učenje; oblici cjeloživotnog učenja; rekonceptualizacija školovanja; individualizacija nastave; razredna nastava

Hrčak ID:

29568

URI

https://hrcak.srce.hr/29568

Publication date:

28.11.2008.

Article data in other languages: english

Visits: 22.996 *