Skip to the main content

Preliminary communication

https://doi.org/10.22522/cmr20240299

Eurovizija i društvene mreže

Filip Mustapić ; Hrvatsko katoličko sveučilište, Zagreb, Hrvatska
Krešmiri Dabo ; Institut za istraživanje migracija, Odjel za kulturne i otočne studije, Zagreb, Hrvatska


Full text: croatian pdf 5.848 Kb

page 48-75

downloads: 0

cite


Abstract

Ovaj rad ima za cilj, kroz analizu sadržaja i anketni upitnik, analizirati na koji se način Eurovizija, kao veliki televizijski spektakl, predstavlja na društvenim mrežama, koji su načini komunikacije na društvenim mrežama te istražiti kako ta komunikacija utječe na ciljanu publiku. Istraživački dio rada fokusira se na analizu sadržaja službenih profila Pjesme Eurovizije na digitalnim platformama i to profil na društvenoj mreži Facebook, Instagram, Twitter i Tik Tok. Analizirani su različiti aspekti komunikacije, uključujući vrste i oblik objava, stupanj interaktivnosti publike, te količina multimedijalnih sadržaja. Anketni upitnik je proveden kako bi se dobili uvidi u stavove i mišljenja korisnika društvenih mreža u kontekstu praćenja Eurovizije. Rezultati istraživanja pokazali su da društvene mreže igraju ključnu ulogu u promociji i održavanju interesa za Euroviziju. Publika koristi društvene mreže ne samo za informiranje o događaju, već i za interakciju s drugim gledateljima te izražavanje svojih mišljenja i stavova. Digitalna komunikacija omogućava dublje uključivanje publike, stvarajući osjećaj zajedništva i zajedničkog doživljaja događaja. Zaključno, rad ističe važnost digitalne strategije u organizaciji velikih televizijskih događaja poput Eurovizije.

Keywords

Eurovizija; televizija; spektakl; društvene mreže; digitalna komunikacija

Hrčak ID:

324777

URI

https://hrcak.srce.hr/324777

Publication date:

20.12.2024.

Visits: 0 *