Skip to the main content

Preliminary communication

MARKETINŠKA ISTRAŽIVANJA U FUNKCIJI RAZVOJA PROIZVODA

Sven MARIČIĆ ; Faculty of Engineering, University of Rijeka, Rijeka, Croatia
Milan IKONIĆ ; Faculty of Engineering, University of Rijeka, Rijeka, Croatia
Tonči MIKAC ; Faculty of Engineering, University of Rijeka, Rijeka, Croatia


Full text: croatian pdf 548 Kb

page 55-63

downloads: 4.395

cite

Full text: english pdf 548 Kb

page 55-63

downloads: 2.280

cite


Abstract

Dugoročnim se planiranjem opća poslovna politika pretvara u konkretne poslovne zadatke koje treba realizirati na putu prema jedinstvenom cilju poslovnog sustava. Da bi se mogao donijeti dugoročni plan razvoja proizvodnog programa, treba obaviti mnoge složene aktivnosti koje se nazivaju marketinškim istraživanjima razvoja proizvoda. U članku je analizirana uloga marketinga u razvoju proizvoda, s posebnim osvrtom na istraživanje i analizu tržišta s namjerom utvrđivanja općih tendencija, zahtjeva, želja i potreba tržišta za proizvodima poslovnog sustava. Prikazane su podjele prikupljenih podataka te načini njihova dobivanja s osvrtom na metode i tehnike istraživanja tržišta.

Keywords

marketing; planovi poslovnog sustava; ispitivanja tržišta; određivanje marketinških ciljeva

Hrčak ID:

30618

URI

https://hrcak.srce.hr/30618

Publication date:

19.12.2008.

Article data in other languages: english

Visits: 9.485 *