Preliminary communication
MARKETINŠKA ISTRAŽIVANJA U FUNKCIJI RAZVOJA PROIZVODA
Sven MARIČIĆ
; Faculty of Engineering, University of Rijeka, Rijeka, Croatia
Milan IKONIĆ
; Faculty of Engineering, University of Rijeka, Rijeka, Croatia
Tonči MIKAC
; Faculty of Engineering, University of Rijeka, Rijeka, Croatia
Abstract
Dugoročnim se planiranjem opća poslovna politika pretvara u konkretne poslovne zadatke koje treba realizirati na putu prema jedinstvenom cilju poslovnog sustava. Da bi se mogao donijeti dugoročni plan razvoja proizvodnog programa, treba obaviti mnoge složene aktivnosti koje se nazivaju marketinškim istraživanjima razvoja proizvoda. U članku je analizirana uloga marketinga u razvoju proizvoda, s posebnim osvrtom na istraživanje i analizu tržišta s namjerom utvrđivanja općih tendencija, zahtjeva, želja i potreba tržišta za proizvodima poslovnog sustava. Prikazane su podjele prikupljenih podataka te načini njihova dobivanja s osvrtom na metode i tehnike istraživanja tržišta.
Keywords
marketing; planovi poslovnog sustava; ispitivanja tržišta; određivanje marketinških ciljeva
Hrčak ID:
30618
URI
Publication date:
19.12.2008.
Visits: 9.485 *