Skip to the main content

Review article

Internet – novo poglavlje predizbornih kampanja

Domagoj Bebić ; Faculty of Political Science, University of Zagreb, Zagreb, Croatia
Marijana Grbeša ; Faculty of Political Science, University of Zagreb, Zagreb, Croatia


Full text: croatian pdf 181 Kb

page 179-191

downloads: 2.371

cite


Abstract

Pojavom televizije, predizborne kampanje u Americi preusmjeravaju se s teme i programa na image kandidata, koji postaje dobro zapakirani proizvod. Najveći odaziv na izbore Amerika bilježi upravo u vremenu pojave ovog medija, no odaziv birača na predsjedničkim izborima osjetno pada u posljednjem desetljeću. Pospješena karakteristikama televizije kao medija, koncentracija na “kako” radije nego na “što” nije polučila apsolutne rezultate, a birači su na invaziju producenata političkog imagea odgovorili glasačkom apstinencijom. Najnovije poglavlje u predizbornim kampanjama otvara Internet. Svojim karakteristikama i brzim širenjem mreže korisnika, novi medij pruža drukčije uvjete komunikacije s biračima i postaje moćno, za sada nedovoljno iskorišteno, oružje u rukama predizbornih stratega.

Keywords

Hrčak ID:

31218

URI

https://hrcak.srce.hr/31218

Publication date:

6.12.1999.

Article data in other languages: english

Visits: 3.522 *