Skip to the main content

Review article

PRIJEDLOG MODELA ZA OBLIKOVANJE MULTIMEDIJSKIH WEB NASTAVNIH SADRŽAJA PREMA PEDAGOŠKOJ PRAKSI U RH

Vladimir Mateljan ; Faculty of Philosophy, University of Zagreb, Zagreb, Croatia
Željko Širanović ; Higher scoohl for polytechnics, Zagreb, Croatia
Vladimir Šimović ; Faculty of Pedagogy, University of Zagreb, Zagreb, Croatia


Full text: croatian pdf 728 Kb

page 38-44

downloads: 2.843

cite


Abstract

Tehnološke promjene i nove informacijske tehnologije od nastavnika, uz poznavanje građe koja se izlaže traže kreativnost, znanja i vještine oblikovanja nastave suvremenim računalnim multimedijalnim alatima. Slično kao i klasična, dobro oblikovana multimedijska nastavna jedinica podijeljena je u nekoliko etapa (npr. uvod, obrada, vrednovanje). Edukativni multimedijski sadržaj, bez obzira o kojoj etapi nastavne jedinice se radi, trebalo bi oblikovati prema određenim pravilima, sukladno suvremenoj teoriji kognitivnog opterećenja. Nastavnici i ostali koji sudjeluje u izradi složenih multimedijskih web sadržaja, trebali bi poznavati ta pravila, s ciljem izrade što efikasnijeg i kvalitetnijeg multimedijskog sadržaja. U radu se razmatra mogućnost primjene tehnika za oblikovanje multimedijskog edukacijskog sadržaja u web okruženju, prema načelima teorije kognitivnog opterećenja, kao model za primjenu tih tehnika u pedagoškoj praksi u RH.

Keywords

obrazovanje; komunikacija; web-tehnologije; multimedija

Hrčak ID:

34431

URI

https://hrcak.srce.hr/34431

Publication date:

30.3.2009.

Visits: 4.398 *