Skip to the main content

Original scientific paper

Etički obzor utemeljitelja odnosa s javnošću i etika u toj struci danas

Predrag Haramija orcid id orcid.org/0000-0002-1675-4996 ; Zagreb School of Economics and Management


Full text: croatian pdf 206 Kb

page 199-221

downloads: 1.294

cite


Abstract

Radom nastojimo ukazati na kontinuitet etičkih problema i dilema u odnosima s javnošću od njihova utemeljenja do danas i doći do mogućega etičkog okvira pristupa toj djelatnosti. Nakon kratka opisa definicija i razvoja struke odnosa s javnošću i prikaza osnovnih postavki recentnih teorija etike u njoj, opisujemo rad i glavne postavke dvojice utemeljitelja moderne djelatnosti odnosa s javnošću, Edwarda Louisa Bernaysa i Ivya Ledbetera Leea. Potom prosuđujemo njihov pristup etici i uspoređujemo ga s recentnim pristupima etici u odnosima s javnošću te izvodimo zaključke. Spoznajemo kontinuitet dvojbi između dva temeljno različita pristupa etici u ovoj struci od njezina utemeljenja do danas te potrebu za jedinstvenim i jasnim etičkim okvirom donošenja odluka u toj djelatnosti.

Keywords

etika; marketing; javnost; komunikacija; promidžba; propaganda

Hrčak ID:

37270

URI

https://hrcak.srce.hr/37270

Publication date:

9.6.2009.

Article data in other languages: english

Visits: 3.193 *