Business Excellence, Vol. 2 No. 1, 2008.
Review article
ULOGA ZAPOSLENIKA U OSTVARIVANJU ORGANIZACIJSKE IZVRSNOSTI
Kiril Postolov
orcid.org/0000-0002-1551-9898
; Faculty of Economics, University
Abstract
Interes u vezi s ostvarivanjem organizacijske izvrsnosti zadržan je na razradi uloge zaposlenika u ostvarivanju organizacijske izvrsnosti. Prema mišljenjima većeg broja autora ostvarivanje organizacijske izvrsnosti rezultat je ostvarivanja principa efikasnosti i efektivnosti. Tako se omogućava uspješno ostvarivanje zadataka i poslovnih ciljeva poduzeća, zadovoljavanje potreba internih i eksternih čimbenika poslovanja. Razumljivo je da to neće automatski značiti i ostvarivanje uspješnosti, ali su dobar organizacijski okvir za funkcioniranje organizacije. Predmet istraživanja ovog rada je uloga zaposlenika u ostvarivanju organizacijske izvrsnosti; razrađuju se aspekti povezani s njihovom ulogom, daju se prijedlozi o postojanju timske organizacije kao dobrog načina organizacijskog dizajniranja poduzeća. Slijedeća dimenzija je povezana s ulogom tzv. feedbacka i njegovog značaja za postizanje organizacijske izvrsnosti, pri čemu su u radu dani primjeri nepostojanja feedbacka u realnim situacijama i posljedica takvoga stanja. Sagledano je i zadovoljstvo zaposlenika kao jedan od čimbenika od utjecaja na organizacijsku izvrsnost, a što je od izuzetnog značaja u današnjim uvjetima organiziranja radnika i njihovih uvećanih potreba.
Keywords
zaposlenici; feedback; organizacija; učinkovitost; poslovna izvrsnost
Hrčak ID:
38542
URI
Publication date:
30.6.2008.
Visits: 3.660 *