Skip to the main content

Review article

SAJMOVANJE KAO NAJPOGODNIJI MARKETINŠKI INSTRUMENT MALIH I SREDNJIH PODUZEĆA

Vesna Cvitanović orcid id orcid.org/0000-0001-7638-3093 ; Zagreb Fair, Zagreb, Croatia


Full text: croatian pdf 771 Kb

page 85-95

downloads: 1.890

cite


Abstract

Na sajmovima se uz optimalne troškove ostvaruje kontakt s ciljnom tržišnom publikom (s postojećim klijentima i potencijalnim poslovnim partnerima). Sajmovi su najefikasniji u demonstraciji prisutnosti na tržištu te u osiguravanju razmjene i prikupljanju informacija. Mala i srednja poduzeća koriste sajamski nastup za brže stvaranje svojih robnih marki i na taj način potrebnu prepoznatljivost na tržištu. Ostvarenje ovog poslovnog cilja nameće se prioritetnim u uvjetima oštre konkurencije i naglašenog trenda globalizacije. Sajmovi su, za mala i srednja poduzeća, mjesta gdje mogu najlakše doći do povratnih informacija od klijenata i gdje mogu kvalitetno izvršiti procjenu svoje konkurencije. Na sajmovima Zagrebačkog Velesajma unatrag desetak godina, evidentan je porast udjela malih i srednjih poduzeća u ukupnom broju izlagača. Ovaj trend je blag, ali konstantan. Unatoč razvoju tehnologije i promijenjenim tržišnim uvjetima privređivanja, sajmovi će i narednih godina zadržati svoj položaj vodeće međunarodne poslovne i informacijske platforme od posebnog značaja za razvoj malih i srednjih poduzeća.

Keywords

mala i srednja poduzeća; sajmovi kao medij; prezentacije i demonstracije; predstavljanje; direktni kontakti; eventi; konvencije; sajamska industrija

Hrčak ID:

38551

URI

https://hrcak.srce.hr/38551

Publication date:

30.12.2008.

Article data in other languages: english

Visits: 3.603 *