Skip to the main content

Review article

Društveni dijalog i etika Mediji i društvene vrijednosti ili zašto u nas izostaje dijalog?

Ante Gavranović


Full text: croatian pdf 538 Kb

page 19-30

downloads: 1.199

cite


Abstract

Mediji, kao glavni promotori gospodarskih, ali i kulturnih pa time i ukupnih
humanističkih vrijednosti, moraju se trajno uključiti u procese suradnje na tome
plemenitom zadatku. Takva suradnja daje novinaru dodatnu legitimaciju aktivnog
pobornika i borca u čuvanju demokracije i ljudskoga dostojanstva, ali i promocije
stvarnih nacionalnih i međunarodnih vrijednosti.
Pitanje je samo koliko suvremeno novinarstvo, okrenuto prije samo
komercijalizaciji ukupnoga života uopće, senzacionalizmu i stvaranju pogrešnih mjerila
društvene vrijednosti, prihvaća ili ne prihvaća takvu svoju ulogu.

Keywords

Mediji; društvo; dijalog; etika; kultura

Hrčak ID:

39289

URI

https://hrcak.srce.hr/39289

Publication date:

2.2.2009.

Visits: 2.404 *