Skip to the main content

Original scientific paper

Orkestriranje Flauberta

Nenad Ivić orcid id orcid.org/0000-0002-4385-7333 ; Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Zagreb, Zagreb, Croatia


Full text: english pdf 1.204 Kb

page 87-107

downloads: 638

cite


Abstract

Članak raspravlja o problemu hegemonizirajućeg i homogenizirajućeg (filozofskog)
diskursa analizirajući protokole interpretacij a u postkolonijalnoj kritici (Edward Said),
književnoj teoriji (Jacques Rancière) i muzikologiji (Theodor Adorno) na dva primjera
romaneskne književnost/glazbe: Mme Bovary Gustavea Flauberta i Trećoj simfoniji Gustava Mahlera. Analiza, utemeljena na konceptu mortlavie (Jacques Derrida), usredotočena je na
(uznemiren) odnos između autora (njegova života i smrti) i teksta (njegova rada).

Keywords

književna teorija; muzikologija, postkolonijalizam; autobiografija; roman; Edward Said; Jacques Derrida; Jacques Rancière; Theodor Adorno; Gustave Flaubert, Mme Bovary; Gustav Mahler, Treća Simfonija

Hrčak ID:

40445

URI

https://hrcak.srce.hr/40445

Publication date:

26.5.2009.

Article data in other languages: english

Visits: 2.127 *