Original scientific paper
Orkestriranje Flauberta
Nenad Ivić
orcid.org/0000-0002-4385-7333
; Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Zagreb, Zagreb, Croatia
Abstract
Članak raspravlja o problemu hegemonizirajućeg i homogenizirajućeg (filozofskog)
diskursa analizirajući protokole interpretacij a u postkolonijalnoj kritici (Edward Said),
književnoj teoriji (Jacques Rancière) i muzikologiji (Theodor Adorno) na dva primjera
romaneskne književnost/glazbe: Mme Bovary Gustavea Flauberta i Trećoj simfoniji Gustava Mahlera. Analiza, utemeljena na konceptu mortlavie (Jacques Derrida), usredotočena je na
(uznemiren) odnos između autora (njegova života i smrti) i teksta (njegova rada).
Keywords
književna teorija, muzikologija, postkolonijalizam, autobiografija, roman, Edward Said, Jacques Derrida, Jacques Rancière, Theodor Adorno, Gustave Flaubert, Mme Bovary, Gustav Mahler, Treća Simfonija
Hrčak ID:
40445
URI
Visits: 1.178 *