Skip to the main content

Original scientific paper

Strah od stranog jezika i razumijevanje slušanjem kod monolingvalnih i bilingvalnih učenika engleskoga kao stranoga jezika

Jelena Mihaljević Djigunović orcid id orcid.org/0000-0002-9430-7526 ; Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Zagreb, Zagreb, Croatia
Vladimir Legac ; Faculty of Teacher Education, University of Zagreb, Zagreb, Croatia


Full text: english pdf 1.176 Kb

page 327-347

downloads: 1.213

cite


Abstract

Rad analizira rezultate istraživanja straha od jezika i razumijevanja slušanjem u učenju
engleskoga kao stranoga jezika. Istraživanje je provedeno na uzorku od 56 monolingvalnih
i 56 bilingvalnih učenika osnovne škole. Rezultati potvrđuju statistički značajan viši
stupanj straha od jezika kod monolingvalnih nego kod bilingvalnih učenika u svim trima
fazama kao i statistički značajan viši stupanj razumijevanja slušanjem kod bilingvalnih nego
kod monolingvalnih učenika. Ustanovljena je statistički značajna negativna povezanost
između straha od jezika u svim fazama i uspjeha u učenju engleskoga kao stranog jezika
u obje ispitivane grupe.

Keywords

strah od stranoga jezika; bilingvizam; razumijevanje slušanjem; engleski kao strani jezik

Hrčak ID:

40456

URI

https://hrcak.srce.hr/40456

Publication date:

26.5.2009.

Article data in other languages: english

Visits: 3.521 *