Skip to the main content

Professional paper

OSLOVNI HRVATSKI JEZIK I INTERAKTIVNA NASTAVA NA VELEUČILIŠTU VERN

Vicko Krampus ; Vern’ Polytechnic, Zagreb


Full text: croatian pdf 205 Kb

page 92-96

downloads: 3.103

cite

Full text: english pdf 319 Kb

page 248-254

downloads: 853

cite


Abstract

Sažetak – Najvažniji nalazi istraživanja na području edukacijske psihologije pokazuju da polaznici, koji su za vrijeme nastave aktivni, nauče više od onih koji su pasivni slušači. Interaktivna nastava stavlja studente u ulogu subjekta nastave, motivira ih, mijenja njihov odnos prema nastavniku, razvija njihove socijalne vještine i međusobne odnose, potiče ih da se koriste životnim iskustvom u rješavanju zadataka koje pred njih stavlja nastavnik. Na taj se način povezuje ono što studenti znaju s onim što uče i pospješuje pohranu naučenog u dugoročno pamćenje. Takva nastava uključuje sve studente, potiče ih na suradnju i trenutačno im daje povratne informacije o tome koliko su uspješni, koliko su njihovi prijedlozi i rješenja učinkoviti.

Keywords

interaktivna nastava; poslovni hrvatski jezik

Hrčak ID:

40818

URI

https://hrcak.srce.hr/40818

Publication date:

23.6.2009.

Article data in other languages: english

Visits: 5.153 *