Skip to the main content

Preliminary communication

ULOGA MENADŽMENTA U POTICANJU PODUZETNIČKIH AKTIVNOSTI VELIKIH HRVATSKIH PODUZEĆA

Bojan Morić Milovanović ; Faculty of Economics Zagreb


Full text: croatian pdf 2.801 Kb

page 25-44

downloads: 1.216

cite


Abstract

Ovim radom pružen je teoretski prikaz uloge i značaja korporativnog poduzetništva u suvremenim poduzećima. Prikazane su osnovne teorijske postavke korporativnog poduzetništva, definirani su faktori i objašnjene su uloge upravljačkih struktura u razvoju poduzetničkih aktivnosti unutar poduzeća. Također, prikazano je postojeće stanje provođenja i poticanja poduzetničkih aktivnosti unutar promatranih poduzeća pri čemu su potrebni podaci dobiveni istraživanjem provedenim putem anketnog upitnika na uzorku od 150 velikih hrvatskih poduzeća. Usto, ovim radom istražila se i povezanost poticanja poduzetničkih aktivnosti unutar promatranih poduzeća i razine kreacija inovacija i invencija, odnosno, promatran je odnos između potpore menadžmenta, kao jednog faktora razvoja poduzetničkih aktivnost, i razine inovativnosti i inventivnosti promatranih poduzeća.

Keywords

korporativno poduzetništvo; menadžment; inovacije; invencije

Hrčak ID:

41061

URI

https://hrcak.srce.hr/41061

Publication date:

30.6.2009.

Article data in other languages: english

Visits: 2.758 *