Skip to the main content

Original scientific paper

KOMUNIKACIJSKE MOGUĆNOSTI SUVREMENE UMJETNOSTI U OKVIRU LIKOVNO-PEDAGOŠKOG RADA

Matjaž Duh ; Faculty of Education, University of Maribor, Maribor, Slovenia
Tomaž Župančič ; Faculty of Education, University of Maribor, Maribor, Slovenia


Full text: english pdf 372 Kb

page 180-185

downloads: 958

cite


Abstract

U članku su predstavljene komunikacijske mogućnosti koje suvremena umjetnost nudi unutar likovno-pedagoškog rada. U uvodnom su dijelu predstavljena relevantna teorijska polazišta. Zatim je termin »komunikacijski paradoks suvremene umjetnosti« razvijen i obrazložen. U nastavku su iznesene i mogućnosti za njegovo prekoračenje. Na osnovu metodološki provjerene i empirijski popraćene problematike navodimo do čega smo došli. Usredotočili smo se na vanjske karakteristike suvremenih likovnih umjetničkih djela, koje omogućavaju kvalitetnu komunikaciju s učenicima. Ustanovili smo nadalje vizualnu zanimljivost, udruživanje neudruživog, upotrebu objekata na neobičan način te zanimljivost same ideje (koncepta).

Keywords

Art education; communication; communication paradox; postmodernism; contemporary art; school

Hrčak ID:

41111

URI

https://hrcak.srce.hr/41111

Publication date:

23.9.2009.

Article data in other languages: english

Visits: 2.387 *