Skip to the main content

Original scientific paper

Igra – put k multidimenzioniranom mišljenju. Na tragu filozofije za djecu

Bruno Ćurko ; Institute for Philosophy, Zagreb, Croatia
Ivana Kragić ; Zadar, Croatia


Full text: croatian pdf 357 Kb

page 303-310

downloads: 4.687

cite


Abstract

Johan Huizinga u svojoj knjizi Homo ludens tvrdi kako civilizacija proizlazi i razvija se u igri i kao igra. Ona jest jedna od ljudskih karakteristika, ljudski obred, a služi za rekreaciju, zabavu, ali i učenje. Može li se onda dobro usmjerenom igrom razvijati ljudsko mišljenje? Cilj programa filozofije za djecu jest uvježbavanje multidimenzioniranog mišljenja. Po Mathew Lipmanu multidimenzionirano mišljenje jest cjelina koja se sastoji od kritičkog, kreativnog i skrbnog mišljenja. Program filozofije za djecu usmjeren je i prema predškolskoj i osnovnoškolskoj populaciji. Radi toga je u programu neizbježna igra kao put k razvitku multidimenzioniranog mišljenja. U radu ćemo prikazati i nekoliko igara usmjerenih k uvježbavanju umnih sposobnosti koje se koriste u programu filozofije za djecu.

Keywords

igra; homo ludens; filozofija za djecu; multidimenzionirano mišljenje; program Mala filozofija

Hrčak ID:

41409

URI

https://hrcak.srce.hr/41409

Publication date:

21.7.2009.

Article data in other languages: english

Visits: 8.075 *