Skip to the main content

Review article

Susret teorije i prakse u poduzetničkom obrazovanju na primjeru studentskih dnevnika učenja

Ljerka Sedlan Konig


Full text: croatian pdf 229 Kb

page 171-182

downloads: 1.914

cite


Abstract

U literaturi o poduzetničkom obrazovanju prisutni su različiti pristupi povezivanju teorije i prakse, a autori se
razlikuju i u odabiru metoda i tehnika za poučavanje koje će osposobiti studente za izgrađivanje poduzetničkih
vještina. No, iako poučavanje kroz predavanje predstavlja važnu komponentu učenja, svi se slažu da teoretsko
znanje nije dovoljno. Kako bi se studente potaknulo na aktivno učenje i primjenu stečenih znanja u praksi,
razvijene su razne interaktivne tehnike, među kojima su i metode eksperimentalnog i refleksivnog učenja. Ovaj
rad istražuje primjenu kombinacije ovih metoda kroz korištenje studentskih dnevnika, te ocjenjuje ovu tehniku,
njezine prednosti i nedostatke iz perspektive nastavnika i studenata. Time ovaj rad može potaknuti daljnju
raspravu o tehnikama učinkovitog poučavanja i učenja u poduzetničkom obrazovanju.

Keywords

poduzetničko obrazovanje; učenje; teorija i praksa; dnevnici

Hrčak ID:

42884

URI

https://hrcak.srce.hr/42884

Publication date:

10.7.2009.

Article data in other languages: english

Visits: 2.861 *