Review article
Susret teorije i prakse u poduzetničkom obrazovanju na primjeru studentskih dnevnika učenja
Ljerka Sedlan Konig
Abstract
U literaturi o poduzetničkom obrazovanju prisutni su različiti pristupi povezivanju teorije i prakse, a autori se
razlikuju i u odabiru metoda i tehnika za poučavanje koje će osposobiti studente za izgrađivanje poduzetničkih
vještina. No, iako poučavanje kroz predavanje predstavlja važnu komponentu učenja, svi se slažu da teoretsko
znanje nije dovoljno. Kako bi se studente potaknulo na aktivno učenje i primjenu stečenih znanja u praksi,
razvijene su razne interaktivne tehnike, među kojima su i metode eksperimentalnog i refleksivnog učenja. Ovaj
rad istražuje primjenu kombinacije ovih metoda kroz korištenje studentskih dnevnika, te ocjenjuje ovu tehniku,
njezine prednosti i nedostatke iz perspektive nastavnika i studenata. Time ovaj rad može potaknuti daljnju
raspravu o tehnikama učinkovitog poučavanja i učenja u poduzetničkom obrazovanju.
Keywords
poduzetničko obrazovanje; učenje; teorija i praksa; dnevnici
Hrčak ID:
42884
URI
Publication date:
10.7.2009.
Visits: 2.861 *