Skip to the main content

Conference paper

POTREBA ZA DIVERSIFIKACIJOM U RIBNJAČARSKOJ PROIZVODNJI

K. Pažur


Full text: croatian pdf 52 Kb

page 61-64

downloads: 463

cite


Abstract

Značajka razvijenih gospodarstava u svijetu jest neobično veliko bogatstvo ponude. Na tržištu se nalazi golem broj proizvoda različita asortimana, kakvoće i cijene. U skladu s marketinškom koncepcijom proizvodnja nastoji zadovoljiti svakoga potencijalnog potrošača. Hrvatsko slatkovodno Ribarstvo još nije na toj razini. Asortiman je vrlo uzak, a sastoji se uglavnom od šarana i do 80%, kalifornijske pastrve do 10%, biljoždera oko 4%, dok je soma, smuđa i štuke samo do 2,70%, a ostatak su komercijalno nezanimljive riblje vrste.
Na tržištu se posljednjih godina pojavio sve značajniji potrošač, športski ribolovci, čije je značenje u porastu s potpuno novim, specifičnim zahtjevima koje za sada ribnjaci još uopće ne mogu alimentirati, osim eventualno u marginalnim količinama.
Kategorički je imperativ brza prilagodba proizvodnog asortimana naših ribnjaka u skladu s tendencijama u prehrani stanovništva razvijenih zemalja, koje se već primjećuju i u nas, kao i potrebama športskih ribolovaca.

Keywords

proizvodnja; asortiman; tržište

Hrčak ID:

4300

URI

https://hrcak.srce.hr/4300

Publication date:

1.6.1999.

Article data in other languages: english

Visits: 1.199 *