Conference paper
POTREBA ZA DIVERSIFIKACIJOM U RIBNJAČARSKOJ PROIZVODNJI
K. Pažur
Abstract
Značajka razvijenih gospodarstava u svijetu jest neobično veliko bogatstvo ponude. Na tržištu se nalazi golem broj proizvoda različita asortimana, kakvoće i cijene. U skladu s marketinškom koncepcijom proizvodnja nastoji zadovoljiti svakoga potencijalnog potrošača. Hrvatsko slatkovodno Ribarstvo još nije na toj razini. Asortiman je vrlo uzak, a sastoji se uglavnom od šarana i do 80%, kalifornijske pastrve do 10%, biljoždera oko 4%, dok je soma, smuđa i štuke samo do 2,70%, a ostatak su komercijalno nezanimljive riblje vrste.
Na tržištu se posljednjih godina pojavio sve značajniji potrošač, športski ribolovci, čije je značenje u porastu s potpuno novim, specifičnim zahtjevima koje za sada ribnjaci još uopće ne mogu alimentirati, osim eventualno u marginalnim količinama.
Kategorički je imperativ brza prilagodba proizvodnog asortimana naših ribnjaka u skladu s tendencijama u prehrani stanovništva razvijenih zemalja, koje se već primjećuju i u nas, kao i potrebama športskih ribolovaca.
Keywords
proizvodnja; asortiman; tržište
Hrčak ID:
4300
URI
Publication date:
1.6.1999.
Visits: 1.531 *