Skip to the main content

Original scientific paper

Kako procijeniti kvalitetu akcijskog istraživanja

Branko Bognar


Full text: croatian pdf 836 Kb

page 49-68

downloads: 2.436

cite


Abstract

Učitelji u školi usmjerenoj na promjene su sve manje korisnici rezultata tuđih istraživanja, a sve više sami postaju istraživači. Lawrence Stenhous (1975, 143) smatra kako nije dovoljno da djelovanje učitelja bude istraženo, već je potrebno da oni to sami učine. U ostvarivanju istraživačke uloge važno mjesto zauzimaju akcijska istraživanja čiju kvalitetu ne možemo procijeniti polazeći od kriterija koji vrijede za paradigmu razumijevanja, ali ni za paradigmu tumačenja. U procjeni kvalitete akcijskog istraživanja potrebno je uzeti u obzir kvalitetu akcije kao i kvalitetu izvještaja.

Keywords

Akcijska istraživanja; izvještaj akcijskog istraživanja; kritička refleksija; kritički prijatelji; refleksivni praktičar; učitelj istraživač; učitelj - akcijski istraživač

Hrčak ID:

4364

URI

https://hrcak.srce.hr/4364

Publication date:

24.8.2006.

Article data in other languages: english

Visits: 4.732 *