Izvorni znanstveni članak
Kako procijeniti kvalitetu akcijskog istraživanja
Branko Bognar
Sažetak
Učitelji u školi usmjerenoj na promjene su sve manje korisnici rezultata tuđih istraživanja, a sve više sami postaju istraživači. Lawrence Stenhous (1975, 143) smatra kako nije dovoljno da djelovanje učitelja bude istraženo, već je potrebno da oni to sami učine. U ostvarivanju istraživačke uloge važno mjesto zauzimaju akcijska istraživanja čiju kvalitetu ne možemo procijeniti polazeći od kriterija koji vrijede za paradigmu razumijevanja, ali ni za paradigmu tumačenja. U procjeni kvalitete akcijskog istraživanja potrebno je uzeti u obzir kvalitetu akcije kao i kvalitetu izvještaja.
Ključne riječi
Akcijska istraživanja; izvještaj akcijskog istraživanja; kritička refleksija; kritički prijatelji; refleksivni praktičar; učitelj istraživač; učitelj - akcijski istraživač
Hrčak ID:
4364
URI
Datum izdavanja:
24.8.2006.
Posjeta: 5.569 *