Skip to the main content

Preliminary communication

Vrijednost i efikasnost suvremenih strategija učenja i poučavanja filozofije u talijanskoj školi

Raffaela De Sanctis


Full text: croatian pdf 78 Kb

page 95-105

downloads: 763

cite


Abstract

Je li filozofija mrtva u postmodernom društvu kao što bi se po nekim pojavama u talijanskom školstvu možda moglo zaključiti? U članku se razmatra stanje u nastavi filozofije u talijanskim školama.
S klasične koncepcije utemeljene na kronološki poredanom učenju određenih (ili svih) filozofa i tekstova, prešlo se na pluridisciplinarnu ili interdisciplinarnu metodologiju modula. U članku se nastoji pokazati da problematizirajući pristup filozofiji i velikim egzistencijalnim pitanjima, praćenje tijeka apstraktnog razmišljanja i izravno suočavanje, moglo bi se reći “sokratsko” (ali i hermeneutičko), nastavnika i učenika sigurno su efikasniji i zanimljiviji načini učenja u odnosu na učenje i pamćenje povijesnih činjenica. Dobar nastavnik uspijeva na taj način privući pozornost učenika i potaknuti ljubav prema obrađenom sadržaju. Tu je međutim moguć drugi problem: “oštar” susret – sukob s udžbenikom filozofije.

Keywords

Filozofija; nastava filozofije; strategije učenja

Hrčak ID:

4367

URI

https://hrcak.srce.hr/4367

Publication date:

24.8.2006.

Article data in other languages: english

Visits: 2.425 *