Skip to the main content

Professional paper

Pedagoška radionica u funkciji aktivne nastave i učenja na uspjesima

Vesna Buljubašić-Kuzmanović


Full text: croatian pdf 83 Kb

page 123-136

downloads: 4.019

cite


Abstract

Ovim radom željelo se provjeriti koliko pedagoška radionica, kao suradnički oblik učenja, doprinosi aktivnoj nastavi i učenju na uspjesima
Istraživanje u sklopu kojega je ostvarena pedagoška radionica “Mitovi, planeti i horoskop”, nastojalo se pomaknuti iz okvira tradicionalne nastave, koja je usmjerena na stjecanje znanja, i mjeriti učinke aktivne nastave orijentirane na djelovanje i uspjeh. Rezultati su pokazali da aktivnoj nastavi i učenju na uspjesima, između ostalog, doprinosi školska klima i ozračje (osjećaj ugode, opuštenosti, prihvaćenosti, uspješnosti), vlastiti agažman (uključenost i suradnja) i način učenja (aktivno, zanimljivo, korisno i povezano sa životom).
Pedagoška radionica promiče učenje na uspjesima aktivnom nastavom usmjerenom na razvoj, a manje na sadržaje učenja (lekcije) i količinu usvojenog znanja.

Keywords

Suradničko učenje; aktivna nastava; učenje na uspjesima; pedagoška radionica

Hrčak ID:

4369

URI

https://hrcak.srce.hr/4369

Publication date:

24.8.2006.

Article data in other languages: english

Visits: 9.154 *